Facebook

Monday, April 23, 2012

SANGAT GEMBIRA!

Assalamualaikum WBT

ya! Hari ini saya sangat bergembira sangat2!dan saya ingin berkongsi dengan anda sebabnya!


Pertama sekali, disebabkan nenek saya baru diserang strok ringan minggu lepas, saya telah berdoa kepada Allah SWT agar memberi kesihatan yang baik kepada nenek saya dan sembuh sepenuhnya.Tanpa disangka sama sekali,ALLAH telah memakbulkan permintaan saya! Saya baru sedar, saya telah membeli Omega 3 Fish Oil HERBALIFE untuk nenek saya!tenyata ALLAH telah memberi jalan kepada nenek saya untuk sembuh dari stroknya. ALHAMDULILLAH.

Oke,yang keduanya, saya telah membeli stock saya yang pertama! ada 12 set semuanya!jadi kepada anda,dapatkan sekarang.hubungi saya untuk selanjutnya!!saya adalah coach anda!

0139705099


my NEXT target!EXTRAVANGANZA SINGAPORE!