Facebook

Sunday, April 22, 2012

HOM&STS Herbalife @Seri Pacific

Assalamualaikum WBT.


Semalam,saya telah menghadiri acara HOM dan STS Herbalife di Seri Pacific PWTC. Satu acara yang GEMPAK,ramai sangat yang telah hadir. Apa yang menariknya, lebih separuh yang hadir semalam adalah yang baru pertama kali datang ke acara ini!!semalam telah diadakan majlis pengiktirafan kenaikan pangkat beberapa orang yang sangat hebat,yang telah berjaya mencapai Millionaire Team dan GET Team (Global Expansion Team).SANGAT HEBAT!dengan pendapatan masing-masing RM100k sebulan!

Juga,saya mengucapkan berbanyak-banyak tahniah kepada yang baru pertama kali hadir ke acara ini dengan ajakan coach2 anda. JADI,KAWAN2 SAYA,BILA LAGI MAHU SERTAI SAYA DI ACARA YANG MEMANG HEBAT NI??TAK RUGI SANGAT2 jika anda tak hendak ikut saya ke acara ini sebab memang gempak sangat2..just follow me and hear people talk about the product and marketing and so on..bagus jika anda dengar,kerana boleh dianggap sebagai ilmu baru..:)

Saya ingin membantu sesiapa yang mempunyai masalah berat badan, atau tenaga rendah.kalau anda ingin membina otot boleh ambil product yang digunakan oleh atlet2 dunia ini.(klik sini) Hubungi saya di 0139705099 dan selesaikan masalah anda bersama saya. :)

"Herbalife is Awesome"

sicerely,
Mohd Azrin