Facebook

Thursday, April 26, 2012

Pengumuman Penting!

Assalamualaikum WBT.





Saja post nak bagi pengumuman sikit. OKE!

Pada Ahad ini akan diadakan acara STS dan HOM Herbalife di Pullman Lakeside Hotel di Putrajaya. Saya menjamin 100% acara ini akan menjadikan anda Seronok dan mengubah perpektif anda kepada Herbalife! Pelajari ilmu baru di acara ini secepat mungkin,kerana ia menjanjikan peluang yang amat bagus kepada anda. Saya sudah tiga kali menghadirinya,dan ternyata ia telah memberi saya peluang kerja yang sangat bagus dan fleksibel!

Kepada kawan-kawan yang mengenali saya,inilah masanya untuk kita bekerja dalam team!lebih baik bekerja dalam team bersama kawan2 dan menjana pendapatan yang anda sendiri tidak sangkakan!

kepada yang ingin menurunkan berat badan, Di sini adalah tempatnya! di mana akan ada testimoni hebat dari orang2 yang telah menggunakan HERBALIFE yang luar biasa ini! hadir segera!hilangkan masalah berat badan anda.

kepada yang ingin pergi,hubungi saya segera di 0139705099 atau 0147573424..tak rugi pun bertanya,bukan kena bayar pun..:P

terima kasih,

Mohd Azrin