Facebook

Wednesday, June 6, 2012

Perubahan Hidup dan Perancangan Hebat!

Assalamualaikum WBT

kita berjumpa lagi!!!

Sudah lama rasanya saya tak kemaskini blog usang saya ni..hehe..almaklumlah sekarang sibuk sedikit dengan Kelab Nutrisi Atas Talian saya di facebook..agak mendapat sambutan juga idea saya ni..agak2 tiada orang buat lagi kot..:)
OK. Sekarang ini saya akan update aktiviti saya pada bulan lepas dan juga perancangan saya untuk bulan2 ke hadapan.sila baca dengan tenang dan terbuka..(keep calm and join me)..hehe
Pada 15 hingga 20 Haribulan Mei 2012, iaitu bulan lepas lah, Saya telah menyertai Extravaganza Herbalife bertempat di Singapore. TERDAHULU SAYA INGIN ULAS TENTANG EXTRAVAGANZA NI,IA SANGAT SERONOK DAN MENGUBAH HIDUP SAYA!

Ini koleksi gambar saya di sana.

     
why
  



                                                                            INI SAYA!


                                                                                              Dr. Luigi Gratton, M.D., M.P.H
Di Extravaganza herbalife di Singapura ni, saya berjumpa sangat ramai orang,dengan latar belakang berbeza, yang menyertai perniagaan nutrisi Herbalife ni..ada cikgu, juruelektrik kilang, doktor!, arkitek, Ustaz-ustaz, pelajar-pelajar, pekerja swasta,pekerja kerajaan, dan lain2 golongan..semuanya berjumlah 40000 orang dari 13 negara di sana! kami berkenalan, berbual, menari, bertemuramah dan berkongsi kisah kejayaan!sangat berinspirasi ,sebab tu saya kata mengubah hidup saya.KAMI MENERIMA LATIHAN DARI DR. LUIGI GRATTON, iaitu Naib Presiden, Hal Ehwal Perubatan Dan Pendidikan Herbalife,  pakar nutrisi, dan Fellow Kedoktoran Lanjutan dalam nutrisi klinikal di Sekolah Perubatan David Geffen di UCLA. 


JIKA SAYA BOLEH BEGINI,MENGAPA TIDAK ANDA? SAYA PUN TAK PERNAH SANGKA SAYA BOLEH BUAT SEHINGGA BEGINI,TETAPI DENGAN IZIN ALLAH,DENGAN BANTUAN COACH MANIS SAYA,SAYA MAMPU. SEKARANG SAYA BERSEDIA MENJADI COACH ANDA PULA.


OK, tutup cerita mengenai Extravaganza Herbalife ini,sesiapa yang mahu tahu lebih lanjut boleh chat dengan saya di facebook atau di talian 0139705099 atau 0147573424. banyak nak cerita sebenarnya,tapi nanti post jadi panjang.


Sekarang saya mahu menjelaskan mengenai perancangan membina organisasi saya, iaitu idea Online Nutrition Club di Facebook, di mana semuanya melalui online, hanya sesekali kita boleh jumpa secara offline di event STS dan HOM herbalife di Kuala Lumpur. melalui Online Nutrition Club ni, kita membina komuniti amalan permakanan sihat dan menaja seberapa ramai orang yang mahuu menyertai komuniti ini sambil menjana pendapatan. Secara ringkasnya, KITA MEMBUKA KEDAI NUTRISI DI FACEBOOK. jika mengikut logik, semua orang di Facebook perlu makan hari hari, dan kita menjual produk makanan nutrisi, anda nampak potensinya??saya ubah cover photo sahaja, sudah ramai yang bertanya tentang produk,dan dengan sedikit keterangan,mereka membeli..produk juga ditempah dari HQ secara online. pejabat anda di www.myherbalife.com. semua ONLINE!kita mampu jadi sihat,cuma sejauh mana kita mahukan kesihatan yang baik itu,anda yang tentukan!hubungi saya segera untuk menyertai Nutrition Club Online ini. bagi saya,ia adalah Idea bagus!berkonsepkan kesihatan menjana pendapatan!!


Sesiapa yang berminat nak dapatkan makanan nutrisi atau menyertai Kelab Nutrisi Atas Talian di bawah seliaan saya boleh hubungi saya di 0139705099 atau 0147573424.



yang ikhlas,
Mohd Azrin