Facebook

Friday, June 8, 2012

Online Nutrition Club Idea by Me.

Assalamualaikum WBT.



Hye semua, kita berjumpa lagi. Hari ini saya akan update mengenai idea penubuhan Online Nutrition Club atau Kelab Nutrisi Atas Talian saya. Idea ini agak menarik kerana pertamanya, ia adalah jalan termudah untuk mendapatkan kesihatan yang baik dan komuniti yang sihat!. Hanya perlu online! para peserta organisasi Kelab ini akan dapat menjalankan aktiviti seperti:

  • Penurunan berat badan ke berat berat ideal.
  • membina rangkaian perniagaan seperti satu keluarga!
  • Motivasi dari peserta lain dan Jurulatih.
  • latihan dan nasihat dari coach SECARA PERCUMA!
  • mendapat kawan - kawan baru juga melalui penajaan.
  • cerita cerita inspirasi dari ahli lain..
  • menjual product secara ONLINE. product adalah sangat excellent!
  • menjana pendapatan SAMPINGAN ATAU UTAMA kerana pasaran online adalah pasaran amat luas,terutama di Facebook.
  • membantu orang lain mendapat berat badan ideal juga kerana Malaysia sekarang adalah negara obesiti!
  • menaja dan membina organisasi sendiri. Khidmat coaching percuma daripada saya.
  • aktiviti lain secara offline juga boleh diadakan seperti walk and talk, gathering, Booth dan shake party! 
  • Tempahan, bayaran, info produk secara online.
  • SEMUA SECARA ONLINE!
Seperti yang saya katakan tadi, Idea ini baru lagi mahu dilancarkan. Apa yang anda perlu lakukan hanya lah mengeluarkan sedikit modal iaitu RM98 untuk mendapat lesen pengedaran anda dari company. perlu di ingat lesen pengedaran ini membolehkan anda menjual di 82 buah negara!

Modal rm98 itu tidak termasuk produk, ianya adalah untuk mendapat pejabat sendiri iaitu di SINI , anda perlu login dan semua dokumen dan tempahan boleh dibuat disana. percayalah,ia adalah amat mudah! the simplest to do while you are online!

Kepada kawan2 yang mengenali saya, percayakah anda dengan kata2 saya? bagaimana dengan kewangan anda sekarang? ok? jika tidak,kawanmu ini ingin membantu kamu.

KHIDMAT NASIHAT DARI SAYA ADALAH PERCUMA. SAYA BETUL2 INGIN MEMBANTU!

MISI UTAMA KELAB INI ADALAH UNTUK SIHAT BERSAMA SAMA. ITU SAHAJA. JIKA SUDAH SIHAT, JADIKAN KESIHATAN ORANG LAIN SEBAGAI MISI PULA. SALING MEMBANTU. RAMAI ORANG DI LUAR SANA PERLUKAN PERTOLONGAN KITA.SAYA TIDAK MAHU WALAU SATU SEN PUN DARI ANDA. SAYA ADA PUNCA PENDAPATAN SAYA SENDIRI DENGAN MENJUAL PRODUK, CUMA SAYA INGIN MEMBINA ORGANISASI SIHAT DI FACEBOOK INI.

MAKLUMAT LANJUT TENTANG PELUANG PENDAPATAN BOLEH HUBUNGI SAYA DI FACEBOOK. 

Setakat ini, itu sahaja penerangan saya tentang penubuhan kelab nutrisi online ni..apa2 pertanyaan boleh hubungi saya ok good people..?

sedikit maklumat tentang company.. KLIK SINI

itu sahaja, yang ikhlas,