Facebook

Wednesday, April 18, 2012

Herbalife



Assalamualaikum Warrahmatullah Hiwabarakatuh.

Kita berjumpa lagi dalam laman blog saya. Kali ini saya akan membicarakan tentang perniagaan yang baru saya sertai..Baru sahaja saya sertai,tidak sampai sebulan lagi. Tapi saya nampak,ada potensi yang sangat besar dalam perniagaan ini. Walaupun saya masih baru dalam perniagaan ini,namun dengan penelitian yang agak bagus dan penerangan dari coach saya iaitu Anis Amalina Razali, saya dapati perniagaan ini memang sangat bagus. Itulah perniagaan Herbalife.


Semua orang tahu perniagaan Herbalife ini sedang meletup di pasaran Malaysia sekarang ini. Jadi saya sangat berbesar hati dapat menyertainya, dan sekarang saya sangat mengalu-alukan sesiapa yang berminat dan melihat ke hadapan untuk menyertai saya. INI SUDAH BAGUS!!


Lagi satu, pada Ahad ini, 22 April 2012 akan ada satu event Herbalife di Sri Pacific Kuala Lumpur. Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya di 0139705099.


maklumat product: Herbalife Malaysia


Cukup untuk setakat ini,terima kasih kerana sudi meluangkan masa bersama saya.Harap kita dapat bekerjasama kemudian.